Eneco heeft u eerder dit jaar laten weten dat de energievoorziening op het businesspark is overgenomen door Eteck Energie bedrijven uit Waddinxveen. Eneco wil in de toekomst haar focus leggen op grootschalige energievoorzieningen. De collectieve WKO-voorziening op het businesspark past daar niet in.
Eteck is sinds 2000 actief en heeft haar focus volledig gericht op dienstverlening in duurzame warmte- en koude projecten. Wij exploiteren collectieve lokale duurzame installaties verspreid over nagenoeg geheel Nederland. Vanuit kennis van de techniek en aandacht voor de klant is Eteck, met meer dan 25.000 aansluitingen, uitgegroeid tot een professionele speler in de energiemarkt. Ondanks onze omvang is de klant bij Eteck geen nummer, maar staan wij voor persoonlijke aandacht en professionele hulp. Onze organisatie bestaat uit 4 pijlers, te weten: ontwikkeling, financiering, assetmanagement en klantzaken.
Sinds deze zomer bent u klant geworden van Eteck. Wij bieden u:
· Een team klantzaken, gespecialiseerd in vragen op het gebied van administratie, facturatie en techniek;
· Een storingsdienst die 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar is;
· Goede communicatie en een adequate afwikkeling van klachten en storingen;
· Een eigen login op 'mijnEteck'.
Om uw eigen login aan te maken gaat u naar onze site. Via de pagina klantzaken kunt u met uw klantnummer een account aanmaken.
Natuurlijk hopen wij dat het niet nodig is, maar als er zich een urgente storing voordoet, belt u dan met 085 – 0218 000
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Onder urgente storingen verstaan we:
· Volledig ontbreken van ruimteverwarming terwijl het buiten kouder is dan 15 °C
· Plotseling optredende verandering van de levering of installatie (lekkages, etc.)
Zorg dat u bij contact uw klantnummer bij de hand heeft. Het is raadzaam om uw klantnummer daarom centraal te noteren. Onze medewerkers kunnen ook zoeken op postcode en huisnummer, maar dat kan mogelijk vertragend werken.
Iets wat lastig of vervelend is, maar kan wachten tot de volgende werkdag, beschouwen wij als niet urgent. Niet-urgente storingen kunt u melden via MijnEteck of telefonisch via 085-0218 000.
Het komt voor dat onze monteur na een melding langskomt, terwijl de klacht niet wordt veroorzaakt door de installatie van Eteck. In dat geval brengen wij u de kosten van de monteur in rekening. Een duidelijke demarcatie (eigendomsscheiding) wordt weergegeven in de informatiekaart van de wijk waar u woont. Bekijk het tariefblad en de informatiekaart in MijnEteck.
Wij kunnen u niet helpen in de volgende gevallen:
· Stroomstoring in de wijk
· Individuele stroomstoring in het bedrijfspand
· Lekkages buiten het eigendom van Eteck (zie informatiekaart)
· Te lage druk in het verwarmingssysteem in het bedrijfspand
Is de oorzaak van het probleem onduidelijk? En wilt u toch dat er een monteur van Eteck langs komt? Dat kan kosten voor u met zich meebrengen. Maar blijkt er iets aan onze installatie te mankeren, dan betalen wij de kosten van de monteurs en onderdelen.
Via onze site www.eteck.nl kunt u veel algemene en voorkomende vragen en antwoorden lezen. Mocht uw vraag er niet bijstaan, of is het antwoord niet toereikend, stel dan uw aanvullende vraag aan onze medewerkers.
« TerugGeen agenda items beschikbaar
Parkmanagementvereniging Business Park Amsterdam Osdorp is een vereniging opgericht voor ondernemers en grondeigenaren op Business Park Amsterdam Osdorp om de gezamenlijke belangen te behartigen en te waarborgen op het gebied van parkmanagement.
A'dam Osdorp
Een stijlvol bedrijvenpark